რამდენიმე ხნის წინ, საგანგაშო ცნობა გავრცელდა - სასერტიფიკატო გამოცდებმა მასწავლებელთა კვალიფიკაციის დაბალი დონე გამოავლინა. პედაგოგთა დიდმა ნაწილმა ვერ გადალახა სავალდებულო ზღვარი. რა მოხდა მას შემდეგ? რა ბედი ეწიათ ამ მასწავლებლებს? შესაძლებელია თუ არა ამგვარი გამოცდებით ცოდნის სრულფასოვნად შეფასება და, საერთოდ, არის თუ არა მხოლოდ ცოდნა საკმარისი იმისათვის, რომ მასწავლებელი იყო? რა ვითარებაა სკოლაში ზოგადად და რა სიტუაცია დახვდებათ წელს სკოლაში მისულ მოზარდებს? მოახლოებული სექტემბრის მიჯნაზე სწორედ ამ პრობლემებზე საუბრობენ რადიო თავისუფლების სადისკუსიო მაგიდასთან - ”სამოქალაქო განვითარების ინსტიტუტის” განათლების სპეციალისტი თამარ მოსიაშვილი და თბილისის 150-ე საჯარო სკოლის დირექტორი სერგო დურგლიშვილი.
სხვა მასალები
ყველაზე პოპულარული
1