საქართველოს პოპულარობის გაზრდის მიზნით ბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტი და საქართველოს ეროვნული მუზეუმი იწყებენ ერთობლივ სოციალურ კამპანიას. კამპანია, სახელწოდებით „sharegeorgia”, ქართული ღირსშესანიშნაობების მსოფლიოს ციფრულ სამყაროში გავრცელებას ითვალისწინებს და მასში ჩართვა სოციალური ქსელის ნებისმიერ მომხმარებელს შეუძლია. ამ თემაზე დეტალურ ინფორმაციას მოგვაწვდის კამპანიის ინიციატორი, საქართველოს ბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტის რექტორი, მიხეილ ბატიაშვილი. მას ნონა მჭედლიშვილი ესაუბრება.