თბილისში მოძრავი საზოგადოებრივი ტრანსპორტის - ავტობუსების ნაწილს სამარშრუტო ნომრები დღეიდან, 21 მარტიდან, შეეცვალა. ცვლილება იმ ხაზებს შეეხო, რომლებიც ქალაქში ახალი სატრანსპორტო სქემის ამოქმედებამდე არსებობდა.
რა ცვლილებებია ავტობუსების დანომრაში:
- N1 გახდა - N361;
- N2 გახდა - N305;
- N3 გახდა - N313;
- N4 გახდა - N324;
- N6 გახდა - N326;
- N7 გახდა - N367;
- N9 გახდა - N307;
- N10 გახდა - N380;
- N11 გახდა - N381;
- N12 გახდა - N312;
- N14 გახდა - N314;
- N15 გახდა - N315;
- N17 გახდა - N317;
- N18 გახდა - N318;
- N20 გახდა - N320;
- N21 გახდა - N311;
- N22 გახდა - N322;
- N23 გახდა - N323;
- N24 გახდა - N304;
- N25 გახდა - N325;
- N27 გახდა - N327;
- N28 გახდა - N328;
- N29 გახდა - N329;
- N30 გახდა - N376;
- N31 გახდა - N331;
- N32 გახდა - N335;
- N33 გახდა - N308;
- N34 გახდა - N354;
- N36 გახდა - N336;
- N37 გახდა - N337;
- N38 გახდა - N338;
- N39 გახდა - N309;
- N40 გახდა - N340;
- N41 გახდა - N341;
- N42 გახდა - N342;
- N43 გახდა - N393;
- N45 გახდა - N355;
- N46 გახდა - N306;
- N47 გახდა - N347;
- N49 გახდა - N349;
- N50 გახდა - N350;
- N51 გახდა - N351;
- N52 გახდა - N352;
- N53 გახდა - N353;
- N54 გახდა - N302;
- N56 გახდა - N356;
- N58 გახდა - N358;
- N59 გახდა - N359;
- N60 გახდა - N360;
- N62 გახდა - N362;
- N68 გახდა - N368;
- N70 გახდა - N370;
- N71 გახდა - N371;
- N72 გახდა - N372;
- N73 გახდა - N373;
- N75 გახდა - N375;
- N78 გახდა - N378;
- N79 გახდა - N379;
- N84 გახდა - N384;
- N86 გახდა - N386;
- N87 გახდა - N397;
- N88 გახდა - N388;
- N89 გახდა - N389;
- N90 გახდა - N390;
- N91 გახდა - N391;
- N92 გახდა - N392;
- N94 გახდა - N394;
- N95 გახდა - N395;
- N99 გახდა - N398;
- N103 გახდა - N374;
- N106 გახდა N316;
- N108 გახდა - N348;
- N112 გახდა - N382;
- N121 გახდა - N357;
- N124 გახდა - N364;
- N150 გახდა - N310.
"აღსანიშნავია, რომ ავტობუსების მარშრუტებში ცვლილებები არ შესულა და ისინი დადგენილი სქემით იმოძრავებენ", - აცხადებენ მერიაში.
ამ ეტაპზე N101-ის, N102-ისა და N107 ნომრები არ შეცვლილა.
თბილისში 1 თებერვლიდან საზოგადოებრივი ტრანსპორტით მგზავრობის წესები შეიცვალა. ტრანსპორტში მგზავრობის გადახდის სისტემის ცვლილების შემდეგ, ერთჯერადი მგზავრობა გაძვირდა - 50 თეთრის ნაცვლად, 1 ლარი გახდა. თუმცა სხვადასხვა სოციალური ჯგუფისთვის, რომლებიც მანამდე შეღავათიანი ტარიფით სარგებლობდნენ, პირობები გაუმჯობესდა და ხარჯი არ გაზრდილა.