16 მარტიდან შსს-ს ერთიანი მომსახურების ცენტრი მოქალაქეებს დისტანციურად მოემსახურება.
50-მდე სერვისის მიღებას, როგორც თბილისში, ისე რუსთავში, მოქალაქეები შეძლებენ სატელეფონო ცენტრის დახმარებით. მათ უნდა დარეკონ ნომერზე: 241 42 42 ან გამოიყენონ ვებსაიტი www.police.ge
დისტანციური მომსახურების მიღება შესაძლებელი საპატრულო პოლიციის ჯარიმების პროცედურებთან დაკავშირებით:
• ჯარიმების შესახებ ნებისმიერი ინფორმაციის გადამოწმება-მიღება;
• ადმინისტრაციული ჯარიმების გასაჩივრება;
• ქვითრის გადაუხდელობის გამო მართვის უფლების შეჩერების ჯარიმით შეცვლა;
• ალკოჰოლური სიმთვრალის საფუძველზე მართვის უფლების შეჩერების ჯარიმით შეცვლა;
• ჯარიმაზე ზედმეტად გადახდილი თანხის დაბრუნება;
• გადახდილი ჯარიმის სტატუსის შეცვლა;
• ბაზაში კორექტირების შეტანა (ქვითრის დინების ვადის შეჩერება და ხანდაზმულობის ვადის გასვლის გამო წარმოების შეწყვეტა);
• ცნობების მიღება;
• მართვის უფლების შეჩერების შესახებ დადგენილების გაუქმება;
მოქალაქეების ასევე დისტანციურად მიიღებენ საპატრულო პოლიციის ნებართვებთან დაკავშირებულ მომსახურებას:
• არა გაბარიტული/ზენორმატიული სატრანსპორტო საშუალების მოძრაობაზე ნებართვის მიღება;
• გზებზე სამუშაოს წარმოებაზე ნებართვის მიღება;
• სპეცტექნიკის განთავსებაზე ნებართვის მიღება;
• გათხრით სამუშაოებზე ნებართვის მიღება;
• სამშენებლო დამცავი ღობის მოწყობაზე ნებართვის მიღება;
• სპეციალური სიგნალების დაყენება/გამოყენებაზე ნებართვის მიღება;
• სადაზღვევო კომპანიებზე საქმისწარმოების მასალის მიღება;
• რეაგირების ოქმის მიღება;
• საგზაო-სატრანსპორტო შემთხვევის საქმის წარმოების მასალის მიღება;
• ვიდეო ჩანაწერის მიღება;
• საქართველოში შემოსვლაზე უარის თქმის შესახებ გადაწყვეტილების მიღება.
დისტანციურ სამუშაო გრაფიკზე გადასვლის გადაწყვეტილება შსს-მ მიიღო ახალი კორონავირუსის შესაძლო გავრცელების პრევენციის მიზნით, ჯანდაცვის მსოფლიო ორგანიზაციის რეკომენდაციის თანახმად.