ინტერნეტკამპნია არ არის ჩვეულებრივი სოციალური ან კომერციული კამპანია, ოღონდ ინტერნეტში. მას თავისი სპეციფიკა, გამოწვევები და საკომუნიკაციო არხები აქვს. დღევანდელი ჩვენი პროგრამის თემაა, როგორ დავგეგმოთ კარგი ინტერნეტკამპანია და რა თავისებურებები აქვს ინტერნეტს, როგორც მედიუმს ორგანიზაციასა და ადამიანს შორის. ამ თემაზე სასაუბროდ დათო ჩიხლაძემ ყოველკვირეულ ახალგაზრდულ პროგრამაში მოიწვია გიორგი ბურჭულაძე, ციფრული სააგენტო „ლივინგსტონის“ დამფუძნებელი.
Your browser doesn’t support HTML5