რადიო თავიუსფლების თბილისის სტუდიაში სტუმრად იყო მარკეტინგის სპეციალისტი, მარკეტინგული კომპანია ”სტრომბოლის” ხელმძღვანელი ზაქარია ზალიკაშვილი. მან ილაპარაკა წინასაარჩევნო კამპანიაზე და ხაზი გაუსვა მსგავსებებსა და განსხვავებებს პოლიტიკოსის სარეკლამო კამპანიასა და რეგულარული პროდუქტის კამპანიას შორის. მან ახსნა, რომ პოლიტიკოსის კამპანია წესით მზარდი ინტენსივობით უნდა წარიმართოს და ანალოპგად ძალოსანი დაასახელა, რომელიც ვარჯიშის დროს უახლოვდებდა სასურველ სიმძიმეს, თუმცა მის აწევას ბოლო წუთამდე არ ვდილობს. ზაქარია ზალიკაშვილმა პოლიტიკოსების სარეკლამო კლიპებიც განიხილა და თქვა, რომ მარკეტინგული თვალსაზრისით მკაფიოდ ჩამოყალიბებული სათქმელი ჯერ-ჯერობით მხოლოდ მერობის სახელისუფლებო კანდიდატს აქვს.