თანამედროვე დასავლეთში დღეს იშვიათია ბიზნესკომპანია, რომელიც სოციალური პასუხისმგებლობის კუთხით არ აქტიურობდეს. ეს, პირველ რიგში, სახელმწიფოსა და საზოგადოების ”ზეწოლის” გამო ხდება - კომპანია, რომელსაც არა აქვს გააზრებული სოციალური პასუხისმგებლობა, წარმატებას იშვიათად თუ მიაღწევს. როგორი მდგომარეობაა საქართველოში? იქმნება თუ არა კომპანიები, რომელთაც მხოლოდ საკუთარი ბიზნესი არ აინტერესებთ? ამ თემაზე საუბრობს ჩვენი სტუმარი, კორპორატიული მდგრადობის სპეციალისტი სოფო ტაბატაძე.