მოსაწესრიგებელი პარკირების სისტემა, როცა ერთ თავისუფალ ადგილზე 12 ავტომობილი მოდის - დედაქალაქში მათმა რაოდენობამ კი 500 000-სს მიაღწია. არასწორად დამონტაჟებული საგზაო ნიშნები, არასაკმარისი გადასასვლელები ფეხით მოსიარულეებისათვის, ამორტიზებული ავტობუსები, პიკის საათებში გადავსებული მეტრო და სამარშრუტო ტაქსები, პარალიზებული ქუჩები და საათობით სატრანსპორტო ხერგილში დგომა - ასეთია სურათი, რომელიც ახალი სასწავლო წლის დადგომასთან ერთად თბილისში უფრო მკვეთრად გამოჩნდა. დარგის სპეციალისტები „საშემოდგომო სატრანსპორტო კოლაფსს“ ზაფხულშივე ვარაუდობდნენ, თუმცა მერია ჯერჯერობით პრობლემის გადაჭრას ვერ ახერხებს. რატომ იქმნება ხერგილები ქალაქის ყველა ცენტრალურ ქუჩაზე და არამხოლოდ იქ, რა არის გამოსავალი შექმნილ ვითარებაში და რა შეიძლება მოხდეს, თუ ასე გაგრძელდა? რას ურჩევს დედაქალაქის მერიას არასამთავრობო სექტორი? - რადიო თავისუფლება ამ კითხვებზე პასუხის მიღებას „ეკო ტრანსპორტ ცენტრის“ აღმასრულებელ დირექტორთნ, ვასილ ურუშაძესთან, ინტერვიუში შეეცადა.